شناسهٔ خبر: 175672 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مسئول ستاد اربعین فرودگاه بین المللی مهرآباد خبر داد؛

رشد ۵۸ درصدی پروازهای اربعین در فرودگاه بین المللی مهرآباد

فرود هواپیما در فرودگاه مهرآباد مسئول ستاد اربعین فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: تعداد ۴۲ هزار و ۳۱۷ نفر زائر با انجام ۲۷۲ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه مهرآباد به نجف و بغداد و برعکس در عملیات اربعین سال جاری اعزام و پذیرش شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، غلامرضا نوده فراهانی مسئول ستاد اربعین این فرودگاه اظهار کرد: در عملیات اربعین سال جاری تعداد ۴۲ هزار و ۳۱۷ نفر زائر با انجام ۲۷۲ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه مهرآباد به نجف و بغداد و برعکس اعزام و پذیرش شده اند.

فراهانی افزود: پروازهای اربعین فرودگاه مهرآباد از ۱۴ مرداد آغاز شد و امروز دهم شهریور ماه به پایان رسید.

وی گفت: آمار پروازهای فرودگاه مهرآباد در عملیات اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته، در حوزه پرواز ۵۸ درصد و در بخش جابه‌جایی مسافر ۲۵ درصد رشد داشته است.

فراهانی در ادامه با اشاره به انجام پروازهای داخلی فرودگاه‌های مرزی برای تسهیل در تردد زائران گفت: در این بازه زمانی با انجام بیش از ۱۰۰۰ پرواز رفت وبرگشت بالغ بر ۱۵ هزار مسافر داخلی به شهرهای مرزی آبادان، اهواز، ایلام و کرمانشاه اعزام شده اند.

مسئول ستاد اربعین فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در پایان از تمامی عوامل فرودگاهی و دیگر ارگان‌های خدمت رسان در انجام این امر خداپسندانه تشکر و قدردانی کرد.